Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Flanor.nl forum index -> Overig
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Joepie
Komt net kijken

BerichtGeplaatst: Zo Feb 07, 2010 11:04 pm    Onderwerp: Gemiddelde leeftijd? Reageer met quote

Dag allemaal,

Ik vroeg me af wat de gemiddelde leeftijd is van jullie vereniging. Ik bedoel, zijn er ook wat oudere studenten? Ik studeer nog, maar ben inmiddels 28, dus ik vroeg me af of iemand dan nog welkom is of anders misschien zich een 'old wijf' voelt als de leeftijd niet verder dan 23 reikt.

Ik studeer hier trouwens al jaren en wist tot voor kort niet eens dat jullie bestonden Sad

Nou ja, iig bedankt voor het beantwoorden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Maarten
Bestuurslid
Bestuurslid

BerichtGeplaatst: Ma Feb 08, 2010 2:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dag Joepie,

Ik denk dat de gemiddelde leeftijd rond de 23-24 ligt. Er zijn mensen van 19 en mensen van 28 of ouder. Aangezien er bij de optredens ook veel mensen van buiten komen maakt iemands leeftijd weinig verschil voor de meesten van ons.

Als je een keer wilt komen kijken is dat altijd mogelijk (dinsdag 3 maart stellen de Leesgroepen zich weer voor op een presentatie avond) en je kan ook altijd het bestuur mailen met een vraag via bestuur[a]flanor.nl.

Jammer dat je niet eerder van ons hoorde, maar het is gelukkig nog niet te laat. Wink
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Flanor.nl forum index -> Overig Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: